Financiële administratie Personeelsadministratie Fiscale diensten Financiële interim opdrachten Schuldhulpverlening Personeelsadministratie Financiële administratie Financiële interim opdrachten Fiscale diensten Schuldhulpverlening Financiële administratie Personeelsadministratie Fiscale diensten Financiële interim opdrachten Schuldhulpverlening Personeelsadministratie Financiële administratie Financiële interim opdrachten Fiscale diensten Schuldhulpverlening

Over Ons

Of het nou gaat om je dagelijkse boekhouding, het opstellen van de jaarrekening, de verschillende belastingaangiften, personeelsadministratie, een interimopdracht of schuldhulpverlening, bij Munt Zakelijke Dienstverlening kun je voor alles op het gebied van financiële dienstverlening op één adres terecht!

Marloes
kleine Snuverink

Marloes (1974) woont samen met Bjorn en is moeder van twee kinderen. Marloes: “Ik heb de nodige studie- en werkervaring opgedaan: eerst de opleiding Commerciële Economie aan de Hogeschool Saxion, met specialisatie ‘Marketing en internationale handel’. Na het afronden van mijn studie heb ik twintig jaar gewerkt als officemanager en bedrijfsleider in de verhuur van tijdelijke opslagruimtes. Hiervoor verzorgde ik onder andere het beheer en de financiële administratie van de bijbehorende vastgoedtak.”

 

Drie jaar geleden ben ik voor mezelf begonnen als ondersteuning voor bedrijven en particulieren inzake de financiële administratie. Door vele aanvragen en werkzaamheden leek het mij verstandiger om een samenwerking aan te gaan. Deze samenwerking heb ik gevonden bij Robbert-Jan en Inge, met hun kennis vullen we elkaar goed aan en kunnen we onze klanten een groot scala aan financiële diensten aanbieden. 

 

Wil je graag weten wat Munt voor jou kan betekenen? Neem eens vrijblijvend contact met ons op voor een kennismaking! 

Robbert-Jan
Nijland

Robbert-Jan: “Ik heb op het ROC van Twente de opleiding ‘Administrateur/Financiën’ afgerond en daarna nog de opleiding ‘Moderne bedrijfsadministratie’ gevolgd bij Markus Verbeek Praehep. Ik heb bij verschillende accountantskantoren gewerkt als relatiebeheerder en heb me daarnaast gespecialiseerd in het afhandelen van het jaarwerk en jaarrekeningen, belastingaangiftes, kwartaalcijfers en fiscale aangiftes.” 

 

Door zijn jarenlange ervaring en kennis op het gebied van fiscale diensten, is Robbert-Jan volledig op de hoogte van de laatste wet- en regelgeving en weet je zeker dat al je aangiftes op de juiste manier en ruim op tijd worden gedaan. Robbert-Jan: “Jaarrekeningen en aangiftes vinden de meeste ondernemers ingewikkeld en tijdrovend, dus het geeft mij altijd veel voldoening als ik ze hierbij kan helpen, zodat zij zich volledig op het ondernemen kunnen richten.

 

Binnen Munt Zakelijke Dienstverlening hebben we alle drie onze eigen expertises, waardoor we de ondernemer op alle vlakken van de financiële administratie volledig kunnen ontzorgen. Dit is niet alleen prettig voor de ondernemer, maar ook voor mijn werk is het fijn als de administratie van A tot Z klopt.” 

Inge
Baan

Inge is getrouwd met Ton, en zij hebben 2 kinderen. Na mijn studie (SPD Staatspraktijkdiploma Bedrijfsadministratie) heb ik bij diverse accountants- en administratiekantoren gewerkt.
 
Ik houd me bezig met het verwerken van de administraties, het indienen van btw-aangiftes en het opstellen van jaarrekeningen. Tevens verzorg ik de loonadministratie voor onze klanten, zorg ervoor dat iedere maand de loonstroken worden verwerkt en dat de aangiftes voor loonheffing, pensioen e.d. op tijd worden ingediend.
 
Ik ben al ruim 25 jaar werkzaam in deze branche, in die tijd heb ik veel ervaring opgedaan met diverse boekhoud- en salarispakketten. Inge: “Het contact met klanten en het oplossen van de vragen die zij hebben, geven me veel voldoening. Iedere dag is weer anders, dat maakt dit werk zo leuk!”